سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
JavaScript Codes
   RSS  |   خانه |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ

بهار را باور کن - ستاره غریب

بهار را باور کن (جمعه 87/12/30 ساعت 8:9 صبح)

باز کن پنجره ها را که نسیم

روز میلاد اقاقی ها را جشن می گیرد

و بهار

روی هر شاخه کنار هر برگ

شمع روشن کرده است

همه چلچله ها برگشتند

و طراوت را فریاد زدند

کوچه یکپارچه آواز شدست

و درخت گیلاس

هدیه جشن اقاقی ها را

گل بدامن کرده است

باز کن پنجره ها را ایدوست

هیچ یادت هست

که زمین را عطشی وحشی سوخت؟

برگها پژمردند ؟

تشنگی با جگر خاک چه کرد؟

هیچ یادت هست؟

توی تاریکی شبهای بلند ،

سیلی سرما با تاک چه کرد؟

با سر و سینه گلهای سپید

نیمه شب باد غضبناک چه کرد؟

هیچ یادت هست؟

حالیا معجزه باران را باور کن

و سخاوت را در چشم چمنزار ببین

و محبت را در روح نسیم

که در این کوچه تنگ

با همین دست تهی

روز میلاد اقاقی ها را

جشن می گیرد !

خاک جان یافته است

تو چرا سنگ شدی ؟

تو چرا اینهمه دلتنگ شدی؟

باز کن پنجره ها را ...

                    و بهاران را باور کن !


  • نویسنده: ستاره غریب

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بدون شرح
    بهار را باور کن
    [عناوین آرشیوشده]
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 2 بازدید
    بازدید دیروز: 4
    کل بازدیدها: 104975 بازدید
  •   درباره من
  • بهار را باور کن - ستاره غریب
    مدیر وبلاگ : ستاره غریب[28]
    نویسندگان وبلاگ :
    ستایش
    ستایش[10]

  •   لوگوی وبلاگ من
  • بهار را باور کن - ستاره غریب
  •   مطالب بایگانی شده
  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •  لینک دوستان من

  •  لوگوی دوستان من

  •   آهنگ وبلاگ من